COOL

-sometimes I am cool..
Skolan var helt okej, kom hem vid halv 4 typ med Alva. Fast hon gick typ efter en halvtimme eller nåt sånt. Har hunnit tagit lite te och macka, följt med mamma till hemköp och hjälp henne på vinden, samt att kolla på de två sista avsnitten av portkod. Vill inte att de ska ta sluuuut!!
Är lite sur på mitt minne på datan eftersom de är fullt, åå orkar inte. Så nu har jag raderat över 500 bilder.. var stolt tills jag såg att jag fortfarande över 4000 bilder, daaaamm girl
Ska iaf till Felicia en stund lite senare och typ lämna nåt som dom har köpt av min brors klass. Vill gå ut och ta kort, men de går ju inte så bra när de spöregnar ute.. vill ju inte att kameran ska bli blöt, sveriges väder asså.. Vet ni en annan sak?? De ska bli typ -18 grader på lördag, shiiiiit!! Kommer frysa arlset av mig!!
Aja, nu ska jag nog kolla lite bloggar. Om du har en blogg så kommentera gärna så kikar jag in på den och om den är bra så kommer jag nog följa den:-)

Kommentarer
Postat av: Jennfer Paulsen

Läs gärna min :-)

2012-11-27 @ 20:58:52
URL: http://jenniferfridaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0