TJUGONDE DECEMBER

Hejsan! Hade jättekul igår med mina fina flickor. Efter vi hade ätit stack vi hem till Felicia och satt på en film, mys. Kom hem vid 11 tiden och somnade vid typ 12. 
Idag vaknade jag vid halv 10 ungefär och en timme efter de följde jag med pappa på lite ärenden. Har också hunnit äta lunch på stan med pappa och syster. Har ganska ont i magen just nu, eller har haft de hela dan, så nu ligger jag i min säng och slöar. Ikväll ska jag först hem till Nickie och sen iväg någonstans med några andra pojkar och flickor. Vet inte än om jag ska sova där eller om jag åker hem eftersom jag nu har fått veta att inte Ebba ska sova... åå, panik! Ska höra vilka som ska sova och sen får jag se hur de blir. Vet inte om jag kan sova där heller pga av magonten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0