FÅGELMAT

Kom hem för en halvtimme sen ungefär. Efter jag hade varit hos Linda och bytt paket med små ungarna så åkte jag direkt till Nickie. Efter ett tag kom Lisa och Alva också. Vi gick ner till en pizzeria och sen iväg och köpte lite godis efter de stack vi hem till Nickie och busade lite. Jag fick skjuts av Lisa hem och nu har jag inget att göra.. Har klickat in på lite olika bloggar, men nu är dom slut.. eller nåt, haha. Kanske slår på nån film så här om kvällen, standard. Känner att jag bara vill hitta på nåt med alla (på samma gång???) nu när vi äntligen har lov. 
Juste ni får se vad jag köpte i Västerås idag nån gång, kanske imorgon eftersom jag inte har något inplanerat imorgon. Jag fick föresten ett presentkort på bion på 250:- och en hundralapp av Linda och dom, taaaack! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0