DAGENS OUTFIT

-slitna jeans från JC, tröja från BikBok, armband från spanien och ring från Åhlens (syns inte på bilderna)-
 
Hejsan sötisar, haft en bra dag? De har jag, typ eller en ganska bra dag iaf. Fick reda på att jag får A i slutbetyg i spanska, grym eller gryyyyym??? Haha, nej men jag är sjukt stolt iaf om någon var intresserad att veta de. 
Nu ska jag strax lägga mig och njuta av känslan att inte ha några prov, redovisningar, läxor eller nåt annat skit på typ en månad eller nåt, häääärligt! Ska även njuta av att jag har lite sovmorgon imorgon, eftersom de är lucia. Inte helt fel! Får se om jag kanske går hem eller nåt under dan för vi ska typ kolla på film på alla lektioner, kul? Inte ett dugg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0