COMMUNIS

-bild från i helgeeeeen
Hejsan cutiest! Hoppas ni har en roligare kväll än jag... Sitter och pluggar till so provet som jag har imorgon, kommun och landsting. Är ju inte världens tråkigaste, but still a prov.. Har inte så där skit mycket att säga, men nu vet ni att jag kommer plugga resten av kvällen och hoppas på att jag får lägga mig snart innan jag typ dör av trötthet... hihi, ska fråga ebbis (även kallad "smartast", haha) lite frågor som jag inte förstår och hoppas att hon kan hjälpa mig liiiite! 
Imorgon ska jag göra de här förbannade provet och sedan är de bara att börja plugga till no provet som är på onsdag, kul.. Men på onsdag sätts betygen också, spännandeeee! Efter onsdag känns de som om de är onödigt att gå i skolan, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0